Ogłoszenie 

Tlumaczenie forum Powered by :


Poprzedni temat «» Następny temat
dziwoląg z zadużą d..ą :)
Autor Wiadomość
piotro82 



Wiek: 36
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 167
Skąd: głogów
Wysłany: 2006-04-01, 21:16   dziwoląg z zadużą d..ą :)



Recepturka:
hak #10
nić- żółta 0,08
ogonek- czerwony kogut
tłów- wełna syntetyczna
przewijka- żółta mulina :)
jeżynka- zimowa sarna
główka- nić wiodąca

ps. z tej też możecie sie ponabijać :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
macio62 



uwierzytelnianie: 54321
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 493
Piwa: 9/7
Skąd: Krosno
Wysłany: 2006-04-02, 11:53   

no śmieszna ale być moze skuteczna ;)
_________________
to więcej niż hobby... to PASJA
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
redbulfly 
KLEŃ&OKOŃ 4EVER



uwierzytelnianie: 19888
Wiek: 30
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 854
Piwa: 6/10
Skąd: Dąbrowa Białostocka
Wysłany: 2006-04-02, 18:28   

ajjj tam nikt nie powinien sie nabijac!!! bo muszka jak kazda inna!!!! no co najwyzej mozna powiedziec cos na temat wykonania... ale nie powinno sie jechac po autorze MUCHY.
Ja na Twoim miejscu bym nie przycinal ten jezynki... :( jezynka moze wystawac troche pod grotem haczyka...
_________________
__-->KLEŃ I OKOŃ 4EVER<--__
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Szymon 
Szymon Madejczyk



uwierzytelnianie: 32611
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 5649
Piwa: 1138/1624
Skąd: Cisiec koło Żywca
Wysłany: 2006-04-02, 19:33   

Jak można się śmiać z ciężarnej jętki??Hihi

Dupka troszkę duża :? Spróbuj następnym razem najpierw wyrównać wszystko nicią wiodącą a póżniej nawijać tułowik.
_________________
www.czechnymph.pl : sklep dla muszkarzy-zapraszam!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
piotro82 



Wiek: 36
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 167
Skąd: głogów
Wysłany: 2006-04-02, 21:08   

szymon po takiej przerwie w kreceniu musze wejsc na obroty a poza tym musze kupic jakies materiały bo nie mam praktycznie z czego muchy ukrecic
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Szymon 
Szymon Madejczyk



uwierzytelnianie: 32611
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 5649
Piwa: 1138/1624
Skąd: Cisiec koło Żywca
Wysłany: 2006-04-02, 21:35   

Juz przeciez paka poszla-powinna dojsc :?
Dziwne jest też to że posłałem Maćkowi paczke i też nie doszła jeszcze(chociaż wysyłana 2 razy, bo tak zaadresowałem że paka doszła spowrotem do mnie :lol: )
_________________
www.czechnymph.pl : sklep dla muszkarzy-zapraszam!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dir33 


Wiek: 48
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 332
Piwa: 6/1
Skąd: Białystok
Wysłany: 2006-04-02, 21:44   

A ten pomysł z jezynką niesamowity. Piotr spróbuj jakiego kuraka ogołocić z piórek i to będzie najlepsze na jeżynkę. A jak nie masz to przyjeżdżaj do mnie, daleko nie masz hehehe.
Pozdr
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
piotro82 



Wiek: 36
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 167
Skąd: głogów
Wysłany: 2006-04-03, 18:33   

przycieta bo z sarny a przeciez nie zostawie calych kłaków hehe
ps. dir już jade to tylko kilkaset km jade rowerem powinienem dotrzec za jakis tydzien :lol:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
  Projekt: Kuba Hübner, Kodowanie: MBB